Kızlar yeni doğum yaptım. İlk gebeliğim meme çatlağım için gümüş kapak kullanıyorum. Ama sütün içinden taşıyor sütyeni ıslatıyor. Bu sütü ziyan etmeden toplamanın bir yöntemi var mı ilk sorum. İkinci sorum da bebeğim küçük olduğu için fazla fazla ememiyor pompa yapıp sütü toplasam akmasını önler miyim yoksa daha fazla mı akmasına sebep olurum?