Bayanminyon07 benim de aynı haftalarda başlamıştı 35. Haftaya kadar sürdü ama ben kasların gevşediğini ve vücudun kendini doğuma hazırladığını düşündüm hep. 35. Haftada kesilince de üzüldüm hatta neden ağrımıyor diye 😀 bu hafta 36. Hafta egzersizlerini yapmaya başlayınca tekrar ağrıdı ve anladım ki gerçekten bu doğuma hazırlık süreci. Tıbbi olarak ne oluyor bilemem ama inşallah doğumun kolay olacağına işarettir bunlar. Tabi siz doktorunuza danışın muhakkak, herkesin farklı sebepleri olabilir