Gozdecaner Nurarass 2 yıl önce yaptım fiyatı dışında pek birşeyi değişmemisti 2 ay önce gittiğimde fikir için sorabilirsiniz
Sevvaldal Nurarass üzeirnden çok zaman geçti ama ablam 2012 ve 2014 yıllarınd iki yeğenimi de orda doğurdu. İkisi de normal oldu. 1’er gece kalıp çıkmışlardı. Güzel, temi bir hastaneydi.
Nurarass Gozdecaner aa tamam teşekkür ederim 🙏 bende ne olur bilmiyorum ama normal doğum sürecini merak ediyorum