kızlar merhaba 15 gündür adetim gecikti gecikmenin 5.günü tarlusala başladım 22 ocak beta hcg 0.0 çıktı tarlusal ilacı biteli 7 gün oldu fakat hala regl olmadım kadın hastalıklarına sıra alamıyorum bana bi yardımcı olun allah aşkına bu ay çok büyük ateşli enfeksiyon geçirdim iki antibiyotik bir kutu ateş düşürücü ağrı kesici ilaç ve bir sürü serum yedim sizce sebebi bu olabilir mi gebelik çok net yok zaten içe boşalmalı tehlikeli bir ilişkim olmadı. acil doktorumda kesin gebelik yok dedi.