Gezenlady Normal doğum yapmadığım için bilemiyorum ama sezaryen için ilk doğumumda zorlandım yalan yok dikişlerimin apse olması herkesin 1 haftada toparlanması benim 3 ayda toparlanmama sebep oldu çok zorlu günler geçirdim ama asla pes etmedim bi damla gözyaşı dökmedim sürekli geçeceğini söyledim bunun kendi kendime ve geçti de unuttum bile 🥰 2. Sezaryenimde geride bir evladım vardı ve beni görmeye gelecekti ilk yürüyüşten sonra asla yatmadım oturdum ve düzenli aralıklarla sürekli kalktım yürüdüm kızım beni görmeye geldiğinde dimdik duruyordum üzülmesin diye gülüyordum tuvaleti geldi onu tuvalete götürdüm temizledim, uykusu geldi onu yatağıma yatırdım uyuttum. Anneciğim başımda beklediği için çok yorgundu refakatçi yatağında yarısı yatakta yarısı yerdeydi hiç unutmuyorum yorgunluktan 🥲 annemi düzelttim üzerini örttüm mükemmel bi 2. Sezaryen geçirdim ama çok pozitif girmiştim ameliyata asla ağlamadım dua ederek bayıldım ve dua ederek uyandım 😅 duanın gücüne ve pozitif olmaya kesinlikle inanıyorum. Şimdi sırada 3. Doğumum var nasipse bu kez annem iki cocugumla evde olacak biz eşimle doğuma gireceğiz laptop alalım yanımıza netflix bakarız, filtre kahve alalım içeriz falan diyoruz bayağı bayağı bildiğin tatile gidiyormuş modunda olacaz yani 😂😂