FatmaAselinAnnesi_60 Kızlar doğum yapalı 9 ay oldu toplasan 2 kere adet olmuşum 15 gün geçikince adet oluyordum bun da 17 gün sürdü normal mi ? Adet olacam gibi belirtiler varda olamıyorum böyle olan var mı ?
Melisailhan FatmaAselinAnnesi_60 merhaba aynı durumdayım kasık ağrım var bazen peçeteye pembe kan geliyor bazen siyah lekelenme ama tam anlamıyla hala olamadım