asell13 Ecemsi 23+3 haftalık olduk şikayetler stabil herkesde olan ama daha ağırlaşmadığımız içinde rahat zamanlardayız 🥰 perşembe günü kontrolüm var bakalım kaç gram olmuş bizim kız 😅
aresinannesi1 Ecemsi 25+5 bizim ama benim çok sıkıntılı geçiyor geçmeyen bir bulantım var hala kusmaya devam ediyorum başından beri sadece 1.5 kilo alabilmişim yerimde sayıyorum sanki ve üstüne düşük tansiyon ile geziyorum 8.5 falan çıkıyo hemşireler bile iyi misin ayakta durabiliyor musun diyor da alıştım o şekilde hayatım devam ediyor
Canan-_16 aresinannesi1 onu sormadım kuzum çok ağladım çünkü ilk gebeliğim böyle oldu çok ağrılıydı korkuyorum pazartesi üroloji randevum var bakalım ağrın oluyormu senin
Ecemsi aresinannesi1 inşallah en yakın zamanda sağlığına kavuşursun canım mide bulantısı bazı hamişlerde son aya kadar devam ediyormuş maalesef taze nane tüketmek iyi gelir diye duymuştum denemek istersen 🙏
aresinannesi1 Canan-_16 ben doğuruyorum sandım o ağrıda inanın benim oluyor ara ara ağrım sağıma yatmıyorum asla yerlerde süründüm en son ki ağrıda
aresinannesi1 Canan-_16 genelde erkek bebekte oluyormuş bu doktorum normal diyor ilerlemesin önemli olan diyor da elden bir şey gelmiyor ki
Aynur_41 27 haftalığım salı günü gidicem nedir kac gr dır bilmiyorum ama artık geceleri zor uyuyorum zor dönüyorum
Nurrr006 Gece uyutmayan bel ve kuyruk sokumu ağrım var😵💫 sabah zombi gibi ise gidiyorum. Prilam icmezsem kusuyorum. 24+1deyiz
Canan-_16 aresinannesi1 evet bnm iki çocukta oğlan ikisndede oldu ilerlemesi elimizde değilki bebek büyüdüğü için baskı yapıyo ve büyüyo stent takmayı önermedimi kaç haftalıksınız acaba ben ilk hamileliğimde baya kötü yani çığlık çığlığa gidiyordum hastaneye bunda hafif başladı be şiddetli olacak belli bebek küçük daha 21 haftalık büyüdümü derdim başlar
aresinannesi1 Canan-_16 doktorum takip edelim dedi perinatoloji uzmanı kendisi çok ağrı olduğunda buscopan iç dedi ilk gebeliğim 21 haftalık erken doğumla sonuçlanınca bunda riske atmak istemiyor aslında stent takılınca da risk var diye de eğer 25 in üstüne çıkarsa takılması gerekiyor dedi
aresinannesi1 Canan-_16 inanın iyi cesaret edip 2. Çocuğu yapmışsınız ben o ağrıyı yaşadım ya büyük konuşmak istemem ama Allah isteyene nasip etsin artık çocuk diyorum o ağrı normal bir ağrı asla değil insan acıdan bayılacak gibi olur mu ben o an öyle hissettim
Canan-_16 aresinannesi1 böbrekten dolayımı erken dopum oldu acaba evet bende 25 beklemek istiyorum açıkçası
Cnuryasar 25+5 teyiz bugün sanki ara ara vajinamda ağrı baskı hissedebiliyorum bebiş aşağıda sertleşiyor normaldir diye düşünüyorum bir de gebelik pilatesi yapıyorum. Onun haricinde sürekli lavabo ihtiyacı hissediyorum ve çok acıkıyorum kız bebiş💕🧸
Ecemsi Cnuryasar aynı şeyleri bende hissediyorum ara sıra canım normalmiş dün doktoruma sordum herseyi gayet normal dedi alan daraldığı için alan açmaya çalışıyormuş bebişler☺️
birLinaannesi Ecemsi yarın 25.haftamıza giriyoruz. Bel ağrısı dışında bir sıkıntım yok şu an için. Bir de gece uykusuzluğu 😬Gece çişe kalkıp daha uyuyamıyorum sonrasında öğlen uyanıyorum…
Ecemsi birLinaannesi bende de öyle oluyordu o geçti bu sefer uykuya düşkünlük başladı gün içinde uyuyorum gece uyuyorum sürekli bi uyurken buluyorum kendimi 😁