Daha 23 haftalık hamileyim ama göbeğim onca şey sürmeme rağmen catladı,kilo aldım yüzüm ayaklarım şiş.Aynaya bakınca o kadar kötü gözüküyorum ki.Eşim her defasında çok güzelsin diyip öpüp seviyor beni onun hakkını yiyemem ama ben eskisi gibi değilim görüntü olarak.Ve bidaha sanki hiç zayıf olmayacakmışım gibi geliyor.Çatlaklarım ne olacak napıcam,çok modum düşük.Ruhsal olarak bu aralar iyi hissetmiyorum kendimi.Aynaya bakmak istemiyorum.Kşm görse beni ne kadar kilo almışsın diyor hepten sinirlerim bozuluyor