Djsjhsfubsd 38 haflatılığım vajinamda sızlama var ara ara ağrı şeklinde oluyor birde gün içerisinde de akıntım fazla oluyor ama sarı renginde doğum belirtisi midir acaba aynılarını veya benzerini yaşayan varmı
aysegullozdm Djsjhsfubsd canım ben de 38+2 bugün ağrıyor bende sızlıyor aynı şekilde akıntı da aynı arttı bugün kontrolümüz vardı haftaya tekrar gel dedi doktorumzu bilmiyorum ama haftayı bekleyecek mi 🥹korku heyecan mutluluk hepsi bir arada 🥹🥹