Gumus11 Şeker yuklemesi yapılması gerekiyor. Fakat şöyle bir şey var ben hamilelikte tatlıdan tiksindim neredeyse bu yüzden gidesim bile gelmiyor. Ne yapmam lazım. Yaptırmak şart mı bilen var mi