Findk9227 Hamiş arkadaşlar kız senesi erkek senesi derler ya merak ettim acaba bu sene en çok kız bebek mi olacak erkek mi var mı cinsiyetini öğrenenler biz daha öğrenmedik 😊
Findk9227 Ama sanki en çok kız bebiş var 😁😊 Diğer başlıklarda falan çoğu kişinin kızmış diye öğrendim