Mucizem24
Kendinizi aslaa zora sokmayın hiç gerek yok ben İstanbul için sorduğunda 15-20.000li fiyatlar dahi gördüm ki bunları eylül ayı gibi sormuştum hastanenin doğum parasının 3te 1i ne gerek var? Benim de ilk evladım belki benim de tek olacak bunu sadece Allah bilir ama ilk belki de tek diye bence bunca masrafa gerek yok tamamen instagram şatafatı yüzünden.
Biz hediyeliklerimizi eminönünden alıp etiket yaptırdık
Kapı süsünü instagramdan yaptırdık
Tül ve balon da kendimiz aldık süsleme için
Bir de çikolata yaptıracağız etiketli hepsinin maliyeti 2.000 tl civarı aradaki 18.000 tl’lik farkla bebeğime cumhuriyet alıp kenara koyarım :)
O yüzden hiç üzülmeyin, kendinizi de maddi olarak sıkıştırmayın zaten kış ayındayız kimse gelip hastalık grip vs bulaştırmasın :)