Adensmom8 Zer_mom ben ilk gebeliğimde 1 hafta kala 30la öğrenmiştim ama her gebelik bir değil bunda adet günümde 180le öğrendim o yüzden bence en azından adet gününüzü bekleyin 🥰
Ylzzzzz Zer_mom bnim bi hafta kala pazartesi günü 178 di .dün cuma günü adetimede 2 gün var daha 1926 çıktı.
minikmucizeemaak Zer_mom Regli 6 Nişandı 31 Martta kan verdim 1.20 negatif çıktı 1 Nisan da tekrar verdim 12.58 ile öğrendim, erken yapmışsın canım
Adensmom8 Zer_mom bence çok erkek şöyle söyleyim yumurtlama gününden 10 gün sonra kan verin bence en erken
Zer_mom aryadeniz25 bat 4-5 Şubat bekliyorum, belirti mi bilmiyorum ama adet öncesi gibi göğüs hassasiyetim var o kadar
noble1 Yumurtlama gününüzün üzerinden en az 10 gün geçmiş olması lazım. Erken gebelikler 10-15 değerde HCG i algılıyor zaten. en azından 10.güne kadar sabredin :)
Zer_mom noble1 aslında ben farklı bir sebepten kan vermem gerekiyordu, yaptırmışken beta da istedim 0.2 çıktı umudum tamamen yok oldu bu ay için