Gamzeunl Kızlar 8+6 haftalık hamileyim ara ara karnım ağrıyor göbek deliğinin hemen alt kısmı bide akıntı oluyor az az peçete koyuyorum normalmi böyle olması
Kiwitoveannesi Gamzeunl benim hala oluyor 27 haftalık oldum normal gaz sancısı ayaklarınızı sıcak tutun
Adensmom8 Gamzeunl yani kanama türü bi akıntı rengi değil bence panik olmayın ama ağrınız sürekli olan ve hiç geçmeyen bir ağrıysa bence en kısa zamanda dr danışın
Gamzeunl Adensmom8 Yok uzun süren bi ağrı değil mesela gün boyu ağrım yoktu daha şimdi başladı karın ağrısı yazıyim dedim hemen
Dnzcsgn Karın ağrısı normal canim rahmin büyüyor çünkü akintida sarı yeşil vs renk ve yoğun kokulu olmadığı sürece sıkıntı yok