Dreamssss Sare09 maalesef oluyo çok fazla daraliyorum fln sanki oksijen yetmiyo gibi 32. Hftaya grcez
Kiwitoveannesi Sare09 bazen ölecekmişim gibi hissediyorum nefesim daralıyor öyle olduğunda sol tarafa doğru yatıyorum 10 15 dk sonra kendime geliyorum
Sare09 24.haftadayım şuan ama çok kötü hissettim daha önce sağlık ocağında da yüksek çıkmıştı 2 kez ama hareket ettiğim için yüksek çıkmıştır dedim ama 2 saattir uzanıyorum nefesim daralıyor , biraz iyi olunca elimle bi baktım 130 çıktı
Kiwitoveannesi Sare09 27 haftaligim doktor normal diyor tansiyon hapi kullanıyorum tansiyondan olabilir diye düşünüyordum bende
Sare09 Kiwitoveannesi evet tansiyon oynayınca da nabız yükseliyor bende tansiyon yok ama nefesim daraldı baya
Esraeva Kiwitoveannesi bende bşrmtroidleirnize baktırınız yada kardiyolojiye gidiniz benimde nabız yüksekti ritraid hıiormanlaeım yüksek çıktı ilaç başlandı. Ayrıca kalp doktorunda göründüm ama orda bişey çıkmadı
Sare09 Anoniiim hareket edince benimde oluyor ama şimdi uzanırken oldu ondan sorayım bi dedim aklıma takıldı bakalım doktora gidince söyleyeceğm
Bebisbg34 Sare09 bılmyorm canım bende soracagım doktora gittigmde bilgilendirirm sen benden önce sorarsan bende bilgilendiririm
Barlas28 Sare09 benim nabız hep 95/110 arası . Nefes darlıgı desen fena halde özellikle geceleri . Zaten astım hastasıyım 34+6 dayız. Durumlar vahim😀 Gece bazen kalbim cıkıcak sanıyorum