Gul-k Bebeğim doğmadı henüz bir arkadaşın önerisi üzerine goon aldım.kullananlar var mı kızlar memnun musunuz ?
Baharoloji Gul-k ben memnunum sleepy pişik yapınca geçtim premium serisi sarı olan ebatlarıda büyük 3 numarası sleepynin 4 numarasından bir tık uzun prima kadar emiciliği hızlı değil ancak fiyat olarak ona göre makul
Tlybilgic24 Paket olarak kullanmadım ama denebunu dan pakette hediye olarak gelmişti bayılmışım beze keşke daha önce görseydim dedim ama maalesef fiyatı için kullanamıyorum pahalı çünkü 🥺