3.ayımdan itibaren düzenli olarak gidiyorum Sümeyye mermi ve Aslıhan çoşkundan çok memnunum ilgililer ve güler yüzlü ikiside 🥰 tek sorun düzenli olarak gebe poliklinikte olmuyorlar yer değişikliği oluyor başka doktora denk geldiğimde ikisinin iyi olduğunu daha iyi anladım sizede gözüm kapalı öneriyorum.