1kucukbaby bilmiyorum benim de yapan var onda da o şikayeti duymadım ama zaten onun bebeği de aktif emmedi reddetti sütü de öyle gelmedi mamayla devam ediyorlar ,benim bebeğim de mamayı kabul etmemişti sütüm de çok fazlaydı o fazla olduğu dönem boyunca aşırı kokuyordum ,işe başladım sağma imkanım olmayinca azaldı o zaman o koku da azalmıştı ama tamamen sonlandırana kadar da hafiften devam etti ,belki bazı kadınlar süt bezleri uyarilimca ter bezleri de uyarılıyordur herkesin bedeni bir değil ama bir çok kişiden duydum bu şikayeti aktif emzirenlerde