Sevgili anne adayları , öncelikte kimine göre yalnıs kimine göre doğru bir yazı paylaştım . Ama kötü niyetle değil tamamen hissiyatımı paylaşıp dertleşmek için yoksa bebeğimi istememek gibi aptalca bir düşüncem yok. Beni anlayıp güzel yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum güzel kalbinizden öpüyorum, anlamayıp da sadece kendilerinin derdi varmış gibi davranıp lafı istedikleri yere çeken arkadaşlarıma saygı duyuruyorum . Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Herkesin gönlüne göre versin . Önemli olan insanın kendini bilmesi ağzı olan konuşuyor maalesef. Hepinize iyi geceler diliyorum . Siz mutlu uyuyun ki bebişlerimiz de mutlu uyusun 🤍 Kadın kadının kurdu değil yurdu olsun ..