Selam anne adayları , ben 14 haftalık hamileyim, özel hastanede ultrason da çok iyi olan bir doktora gidiyorum, bebeğimin erkek olduğunu öğrendim erkek kız sağlıklı olsun yeter hep diyorum ama içimde de erkek annesi olmayı kabullenemiyor gibiyim aklım almıyor erkek olduğuna hep bi kızdır belki ya falan diyorum içimden aslında erkek istemiyo falan değilim ama kabullenemiyor gibiyim aranızda böyle olan hisseden var mı ??