Mer3459 Kızlar geçen ay gitmiştim 12 haftada kemik yapısından 100 de 90 kız demişti bugün gittim farklı bir doktora erkek dedi bende gittim erkenden kız elbiseleri aldım yarın gidip değiştireceğim 😂😂hala şokum
1palyaco Mer3459 gözünüz aydın sağlıkla alın kucağınıza ama gerçekten çok erken bir zamanda söylemiş doktor bunun için acele etmeseydiniz ama oranı da yüksek vermiş 😁 bende 14+4 de oğlum olacağını öğrendim yine neolur neolmaz diye abartmak bile istemiyorum kıyafeti oyüzden alırsam unisex renkler alıyorum veya ortak kullanılan eşyaları alıyorum 😁
KbK Mer3459 siz erkek içinde almayın bence her ikisine de gidicek şeyler alın sonra yine farklı birşeyle karşılaşmayın da
Asil28 Mer3459 12. Hafta %90 erkektik, 16. Haftada kız olduk, 25. Haftada tekrar erkek olduk. Erkek doğduk. Ben kıyafet veya eşya almamıştım , aldıysam da unisex almıştım.
Tugcerasim 34 haftalık hamileyim hala cinsiyet bilmiyorum 😀😀 düz renkler almaya çalış şimdi zaten çok moda hemde garanti iş
Tugcerasim Serapjjj göstermiyor hiç çok haraketli bir bebek kaç doktor kaç ultrasona girdim bırak cinsiyetini iki bacağını aynı anda göremediler ultrason fotorafı bile yok elimde düzgün yakalayıp çekemiyorlar artık büyüdüğü için de zorlaştı
Zeytop Tugcerasim yok artık 😂 ben 22.haftada öğrendim çok geç kaldım diye düşünürken bu extra şok yaşatır insana 😂
Otherozge Asil28 aynı bende bu sıralamada oldum 12 de %75 erkek dedi 16 da kız dedi hekimim.detaylıyı bekliyim bari dedim.haftaya detaylım var 21 haftalık olacak.siz detaylıya girmişmiydiniz
Tugcerasim Serapjjj yok maalesef tahmin bile söyleyemediler artık doğumda öğrenicez o yüzden hep Beyaz gri kiremit rengi aldım ikisininde giyebileceği çok şey almadım da 1 hastane çıkışı 3 beşli takım 3 . Bebeğim bu bebek doğunca çabuk büyüyorlar diğerlerinde aldığım kıyafetlerin yarısını giyemedi bunda da hastane çantasına kadar aldım doğumdan sonra alacağım
La_Liberte Tugcerasim ayy sürpriz olacak size değişik bir deneyim ☺️ benim de çok hareketliydi doktor yakalayamıyorum dedi. Ama bir şekilde yakaladı söyledi ben de gördüm 🙈
Gamzeramo Mer3459 12.ci haftada banada kiz dediler 16 da gittigimde pipisiyle erkek dediler daha yanlis olmaz dediler 😁 kiz kiyafetlerne bakarken artk erkek kiyafeti aldm ,😁😁
Mer3459 Gamzeramo ben acele ettim hepsini kız kıyafeti aldım iade edebileceğimi ederim kalan kalır yapacak bir şey yok 😂