Arkadaşlar bana ağustos ayında polikistik tanısı konuldu ilaçlarını aldım içtim bitti o aydan beri korunmuyoruz hamile de kalmadım doktor o zaman dedi 3 ay kullan eğer hamile kalmazsan aşılamaya yönlendircem diye bu ay gittim tam geçmemiş dedi doktor tahlilleri yap getir gönderelim dedi seni bende biraz erteledim aşılamayı soğan suyuna başladım 10 önce adetin 3 günü gittim kontrole adet bitti soğan suyuna başladım bi hafta sabah akşam içtim aç karnına ama iki sefer içmedim yani bi gün o içmediğim gün akşam 5 gibi ovulasyon yaptım yumurtlama günüm çıktı ama akşam 11 gibi adet oldum yani 10 sonra yine oldum acaba o soğan suyundan dolayı rahim mi temizlendi hasta oldum çok düzensiz oldum nolur bi yol gösterin aşılamaya yapsam mı bu arada ikinci çocuğum ilk de de buna benzer bişey vardı onda klomen kullandım o ay hamile kaldım