Smys kuruma çizgisi diye bisey yok bence. benim adetime 8 gün vardı daha bulantım oldugu icin test yaptım bunun gibi cok silik cizgi cikti ve yarim saat sonra çıktı 1 hafta testi tekrarladım giderek belirdi cizgiler. Esim bu testler yaniltici ben yapsam bana da cikar dedi. O da yaptı kuruma cizgisi olsa onda da silik cizgi çıkardı. Ben ikinci cizgiyi gördüm günlük tekrarlayın testi ya da iki güne bir tekrarlayin gebelik varsa cizgi giderek belirginlesecektir. Sabah ilk idrarınızla yaparsanız daha etkili olur.🌸