Doktor kan açlık şekeri alttan muayene aklınıza ne gelirse baktı bi sorun gözükmüyor. Bugün tekrar yumurtalıklarıma baktığında çok sağlıklı görünüyor aslında diye mırıldandı. Neden düzensizlik oluyor diye sorduğumda bazı insanların yumurtaları tembel çalışır, şeklinde açıklama yaptı. Sizce hamilelik için engel mi? Veya önerleriniz neler? (Duphaston tedavisi başladım)