__aRzUu__ Pijama giymiştiö Doğum yaptıktan sonra.Nırmal Doğum olduğu için Zaten hemen yürümeye başladım hastanede dolaşırkende feracemi aldım üstüme.Odamda tülbent taktım fotoğraf çekilirken ziyaretçiler gelirken boneşal almıştım onu taktım.Geceliği tavsiye etmem.Zaten yataktayken üstünüzü pike örtüyor