Melindam63 Kızlar merhaba serklajlıyım 31 ci haftam çok akıntım oluyor doktorum zaten erken doğum riskin çok yüksek dedi 32ci 33cü hafta doğum olabilir akıntısı olan var mı bu süreçte su şeklinde çamaşırı ıslanan
Pamuk Melindam63 Akıntının rengi nasıl? Bende serklajliyim erken doğum olmasın diye tedavi görüyorum.Yani tedavi uygulamıyor mu?
Cennet_kusum16 Melindam63 bende de oluyor canım ama doktorum normal dedi. Vücut serklaja tepki veriyor normalden fazla olabilir akıntın dedi..Birde enfeksiyon varmış antibiyotik verince akintimda azaldı ama hala gelir yani
Melindam63 Pamuk akıntı rengi şeffaf dikişler naparsak yapalım orada enfeksiyon yapar dedi doktorum antibiyotik kullandım iki kutu 6 progestan içiyorum ve iğne oluyorum yinede 1 cm düşmüş rahim uzunluğu
Pamuk Melindam63 Şeffaf ise korkulacak bir durum yok.Dikis olduğu icin rahim uzunluğu önemli değil benim haftalardir 10 15 mm arası gidip geliyor.
Melindam63 Pamuk evet şeffaf sürekli geliyor ama doktor kontrol etti bebeğin suyu değil dedi ama idrar rengim koyu