Gamze_yildirim Kızlar ikisi de nohut battaniye krem olan 130 lira mavi olan da 2021 senesinde A101den aldığım 30 40 liralık nohut battaniye nasıl bu kadar para verip de bu kadar kalitesiz mal almışım üzülüyorum sizde dikkatli olun diye atıyorum
Gamze_yildirim 3bebekannesiii vallahi ya ucuz olan şeyi senelerdir kullaniyorum oğlumda bunu 3, 5 defa kullanabilirsem şükretcem😂
Gamze_yildirim cokbilmismom kayinvalidemin övüp bitremedigi bebek magazasindan aldık çok aşırı ince battaniye demezsin yani nohut battaniye adı üstünde ama bu incecik göründüğü gibi hiç değil ısıtmaz yani dışarıya çıktığında birde iyi gozukmesinin sebebi birisi yeni birisi de seneler oldu alalı ister istemez yikana yikana esneme vs eskime oldu halen bile kullanıyoruz zaten onu
cokbilmismom Gamze_yildirim anladimm, bende e Bebek magazinden aldım çok kalın degil ince bir nohut battaniye sitesinden almıştım o kadar ince geleceğini düşünmemiştim ama benim doğumum mayısa denk geleceği için çok sıkıntı etmedim geri iade etmedim bir yerde kullanırım elbet
Gamze_yildirim cokbilmismom benim de doğumum Mart başına geliyor işte yapcak birşey yok kullancaz artık 😂