Nilseaay Arkadaşlar 4 gündür çok hastayım ateş öksürük üşüme sadece parol kullanıyorum ama hiç işe yaramıyor doktor augmentin yazdı ama biraz korkuyorum kullanmaya 32+5 haftaliğız var mı hamilelikte kullanan
ElaBadem Nilseaay Ben kullandım muadilini bu dediğin antibiyotiği bulamadığımız için hatta 5 gün kullandım sorun olmaz bence iç
Gozdecaner Nilseaay augmentin largopen ve klamoks birbirlerinin muadili antibiyotiklerdir hamilelikte gerekli ise kullanilabilir