Kızlar bugün doktor kontrolümuz vardı doktorumuz tekrar haftaya gitmemiz gerektiğini söyledi tekrar kontrol olcak yani🙃🙃Çatı muayenesi yapmayacak misiniz diye sorduğumda doğum anında yapıyoruz en son dedi yani devlette öncelik normal olduğu için sanırım 🥰Bende normal istiyordum zaten peki doguramazsam dediğim de de denicez olmazsa sezeryana alıyoruz dedi açıkcasi korkmuyorum değil doğum süreci nasıl olucak nasıl ilerleyecek nstde sancı falan çıkmadı ama ara ara gelip giden gaz sancılarım olmuyor değil.Doktor için daha bir hafta var ve doktora gitmeden dogurmaktan korkuyorum gece bir sey olursa gidicez artık 🥹🥹Birden sancı gelir gitmezse diye çok korkuyorum galibaaa doğum her an olabilir çünkü 🥹Sizler ne durumdasınız normal doğum yapmak gerçekten çok zor mu bebek nasıl çıkacak yaa🥹🥹🥹 Korkmuyordum ben yaaaa ne kadar onu kucagima alma hissinin mutluluğunu yaşıyor olsam ne kadar heyecanlansam da korku gitmiyor 🥹🥹😬