Cerenbelis1 Esranur_53 bende 38 haftalığım 2 gündür karnımda sürekli toplanıyo ama sancım yok acaba doğuma mı hazırlanıyo bebiş anlamadım
Nesli46 Esranur_53 ben kızımı 35 haftada doğurmuştum rahatsız etmeyen ama uykumu biraz kaçıran bel ağrısı ve bebeğin bir yerde toplanmasıyla başlamıştı doğumum sizde sağlıkla kucağınıza alın ❤️😇