Bende pcos luyum. Gonal f kullanıp catlatma iğnesi oldum ve aşılama yaptirmistik ilkinde tuttu şükür. Vajinal yoldan progestan kullanmıştım 15 gün. Pek belirtim olmamıştı olumlu düşünüp istediğimden tuttu diye hissediyordum. 14. Gün evde test yapip pozitif diye ertesi gün hastanede tahlil vermistik. Şükür oğlumuzun haberini aldık. Uzerinden iki yıl gecti. Adet düzensizliği için progestan kullaniyordum yine. Bırakır bırakırmaz doğal yollardan hamile kaldım. Kizımızı bekliyoruz şuan 🫶🤍 Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş birakmasin sizlerde güzel haberler alırsınız inşallah…