Merhaba, ikili test sonucumuzda orta risk grubunda çıkınca (daha doğrusu düşük riske çok yakın bir orta risk grubunda çıktı sonuçlarımız) yaptirmaya karar verdik. Ama ikiz hamilelik olduğu için sonuçlar çok güvenirliği olmadığını söyledi doktorumuz fetal dna önerdi. eylul ayında izmirde özel bir laboratuvarda kan verdik sonuçlarımız amerikaya gitti 10 gün içinde dönüş yaptılar. 7200 tl ödemistik. Şükür ki güzel sonuçlar aldik, cinsiyetlerini de kesin olarak öğrenmiş olduk