Ulumoon92 Doktorum 11. Haftayı beklememi söyledi ama Fetal dna testi yapan Genox firması 10+3 itibariyle yapilabileceğini söylüyor. Daha önce bu zamanlarda yaptirip sonuc alan varmidir? 11+ ları beklemeli miyim?
dnzasl Ulumoon92 tek gebelikte 10. Hafta , ikiz gebelikte 12. Haftadan itibaren yapılıyor dedi bana test verdiğim yer.
yeschef-13 Ulumoon92 Ben doktorumun söylediği gibi 11+ küsürde yaptırdım yaptırdığımız laboratuvar da 11. Haftan sonra demişti
Misal5 Ulumoon92 ben 12+2 de yaptırdım bebeğin dna sı kanımda dolaşsın tam anlamıyla diye. Yoksa süreç uzuyor tekrar tekrar alıyorlar kanı
cokbilmismom Niye acele ediyorsunuz ki bence doktorunuz ne diyorsa onu yapın 11 hafta ideal bazen erken haftalarda yapılınca kan örneği yetersiz kalıyor tekrar alıyorlar yeterinde bebeğin DNA’sına ulaşamadıkları icin
Gamzebeta Bende genox firmasına yaptirdim biz 25 haftalıkken yaptirdik 10. haftadan itibaren yapiyorlar diye biliyorum ama 12. Haftada daha iyi kanda bebeğin dnasına ulaşırlar