Dilaa63 Elifnare93 Allahım takdiri işte 🙏sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle🌸bir de adetiniz geçtikten kaç gün sonra test yaptınız
Elifnare93 Kerimedemir çok ama çok geçmiş olsun Allah hepinizi birbirinize bağışlamış 🙏🙏insanoğlu işte keşke böyle şeyler yaşamadan anlayabilsek değerini ama olmuyor işte yani çoğu zaman kendimi söylenirken buluyorum ben malesef elimde olmadan mutsuz oldum hu duruma yani sevinme kısmına geçmekte zorlanıyorum biraz aldırmak bile düşündüm bi ara
Kerimedemir Elifnare93 hiç düşünmeyin öyle hazırlıklara başlayınca aynı heyecanla yapiyosunuz hareketlerini aynı heyecanla bekliyorsunuz çocuğunuzun arkadaşa ihtiyacı olmicak öyle düşünün birlikte oynayıp gidicekler
Elifnare93 Toprakksx1 Siz teslimiyeti Allah’a bırakın hakkınızda hayırlısını isteyin inşallah çocuğunuz belki vesile olur güzel şeylere 🤲🏽🤲🏽
Dilara_0 Elifnare93 1 yaş 1 aylık oğlum var ve 10 haftalık hamileyim. Başta ne üzüldüm ne sevindim alışamadım fln ama sonra düzeliyor. Zor bir süreç hepimiz için Rabb’im yardımcımız olsun inşallah 🥹❤️
Zuhalsebu 2prensesannesiiii merhaba yine sezaryen olacak dediğinize göre ilki de sezaryen rahim dikişinizle alakalı bir şey söyledi mi doktorunuz? Benim kanama alanım var ve odağı göremedim dedi ve oraya yakın dikişimi gösterdi 1 senede tekrar hamile kaldığım için problem yaşamaktan korkuyorum biz de 8 olduk bugün
2prensesannesiiii Zuhalsebu yok demedi kilo alma dedi sadece bide doğumda risk oluyor kana durdurmada zorluk yaşıyorlarmış onun dışında düşük riskim kanama alanım yok çok şükür ben kanama alanını kızımda yaşadım 20 haftamda toparladı risk kalktı çok şükür 🙏🏻 Sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏻
Elifnare93 Kerimedemir inşallah dediğiniz gibi yapabilirim olur yoksa böyle olması çok zor benim için
Yunel Elifnare93 geçer canım inşallah Rabbım tez zamanda gönlünü feraha erdirsin şuan hamileliğe değilde çocukların birlijte olduğu oynadığını hayal et bebek kıyafetlerine bak ben öyle atlattım hep hayal kurarak yoksa gerçektende çok kötüydüm
Elifnare93 Yunel aminnn inşallah ferahlayacağım zamanlar olur ,dediğiniz gibi yapmaya düşünmeye çalışıcam bu modlardan çıkmaya çalışıcam inşallah ya yoksa bu psikoloji çok zor bide zor geçen bir hamileliği eklersem üstüne 😂😂
Dilara_0 Elifnare93 inşallah canım ikisi de evlat senin yavruların birini birinden ayırt edemezsin az çok yapamazsın öyle düşün ❤️
Lg050393 Elifnare93 evet o hisler geçiyor, şimdi de pişmanlık hissi var🥲 neden istemedim diye ve dört gözle doğmasını ona kavuşmayı bekliyorum