Merhaba, 39+2 haftalığız. Doktorum Özgür Hoca ve normal doğum istiyorum çarşamba günü 40. Haftaya giriş yapacağım. Çarşambaya kadar bebiş kendi gelmezse sabahtan gel başlatalım doğumu dedi ve beni bir korku aldı. Özgür Hocada normal doğum yapan hamişler var mı?