Eurofins laboratuvarında test yaptırdım, öylesine yaptırmıştık sma testi öneriliyormuş yapılması, sonuç pozitif yani sma taşıyıcısı çıktım hiç beklemezken. Eşimin de yaptırması gerekmiş. Bu testler ve laboratuvarlar %100 güvenli mi yanlış sonuç verme olasılığı var mıdır 😔 bir de bu durumu yaşayanlar varsa anlatabilir mi sonrasında neler yaptınız 😖