Seymapolat 36+0😁 herşey yolunda, penguen oldum şimdiden.. Yalancı sancılar tavan yaptı, düzensiz olmasa acile koşucam doğuruyorum diye yani çok acayip. Nereden baksan 4 haftam daha var, hazırlıklar 2 hafta önce tamamlandı, oturduk bekliyoruz bakalım, bu haftayı da atlatsak zorla doğurtucam kendimi sksksk