İkiz anneleri nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik süreciniz? Ben şuan 20+1 oldum tek yumurta ikizlerime. 16aylıkta bir oğlum var☺️ Herşeyi unutmuşum sanki ilk gebeliğim. Yeni doğan ihtiyaç listeside yapmam lazım.. Hastane çantasını ne zaman hazırlamalıyım? Dolabı ne zaman hazırlamalıyım? Kaç haftada bir kontrolleriniz? Nst ne zaman başladınız? Erken doğum riskiniz varmı? Sezaryende artık sadece estetik dikiş mi atılıyor yoksa ekstra biz mi istiyoruz? Ayrı bir ücreti mi var? Toplanıp konuşalımm