Hbhh ben 30. Haftadan sonra haftada bir kere kuaföre gittim kişisel temizlik için çünkü takıntılıydım bu konuda o insanlar beni pis görürse diye ödüm kopuyordu. 35. Haftada büyük temizlik yaptım eve perde kapı vs vs. 36. Haftada hastane çantasını hazırladım beşik kuruldu bebeğin kıyafetlerini yıkadım ütüledim odasını hazırladım ve 36+4 de sabaha karşı sanki adet olmuşum gibi bir sancıyla uyandım tıpkı ilk adet olduğumuz anda bir sancı girer ya ve vajinanda hissedersin aynı öyle bir ağrı. Lavobaya gidesim geliyor çişim varmış gibi hissediyorum sürekli ve belim kırılmış gibi ağrıyor. Neyse sabah 4 falan Buhara’da baktım peçeteye nişanım gelmiş hemen hastanemi aradım il dışındayda son dakika ortada bıraktılar beni erken doğum biz kabul edemeyiz dediler. Soğuk kanlılığımı korudum valizleri kapının önüne koydum üstümü değiştirdim eşimin kıyafetlerini buldum onu uyandırdım ve devlet hastanesine gittik durumu anlatmaya kalmadı orda suyum patladı tıpkı çiş yapar gibi bir his. Sonra kuvez dolu olduğu için orada kabul etmedi. En son 3 saat sonra falan bir hastane bulduk annemleri aradım 7 de oğlum doğdu sezeryan doğum ile. Başka sormak istediğin birşey varsa cevaplarım. Altına kaçırmış gibi oluyor şu patlaması buna dikkat et. Hani altıma kaçırdım falan diye ihmal etme ❤