SAOZ Silik çizgi var mi sizce adetime 3 gün kaldi hiç bir belirtim yok sadece Göğüslerim şivrileşdi ve üçları Agriyor dokununca ?🤷🏻♀️
yagmurrrra SAOZ çokkk çok silik bi çizgi gördüm testi yarın tekrarlayın bende çok silik testle ikizlerime hamile olduğumu öğrendim
bebisliozlem SAOZ kız Allah seni güldürdün 😂 yorumum üstte kalsın ben anlamadım ama belki anlayanlar vardır forumda görsünler yorum yapsınlar demek istiyor
bebisliozlem Bu arada silik çizgi bende göremedim malesef 🥲 adetinize ne kadar var ya da kaç gün gecikti? Ay pardon yazmışsın canım 🥲 Canım ben adetime 4 gün kala öğrenmiştim aynı akşam kadın doğum acile kan tahlili vermeye gittim. Kanda kesinleşti gebeliğim 🐣
Rabiul bebisliozlem 3 gün varmış ama alttaki foto da daha belli çizgi yayılmış gibi bu testlerden ben hiç kullanmadım böyle mi oluyor bozuk mu bilemedim
bebisliozlem Rabiul canım bende bu testleri pek bilemiyorum 🥲 hiç kullanmadım açıkçası, ben kaset testle öğrenmiştim 🩷
SAOZ yagmurrrra Gerçekden mi☺️Allah anali babali büyütsün hayırlı evlat olsun inşallah Sağlikla Kücağina alırsın❤️🤲🏻 yarin tekrar tekrarlicagim sagolun