ESMAARAS Busra_27_34_ bende ayni hastanedeye gidiyorum benim niye ultrason resmim boyle guz3l deil hamgi doktor
ESMAARAS Busra_27_34_ ben leyla hanima gidiyorum cem beyicok ovuyolr ama ben kadin doktorda daha rahatim sanki ondan yoksa en cok onu duydum
Busra_27_34_ ESMAARAS evet bende çok memnunum çok çok iyi bir doktor ilk kızımın muane ve doğumu da orda nasip oldu şimdi ikinci bebiste inşaallah 🥰🤗
Busra_27_34_ ESMAARAS doğum normal doğum 12.500 sezeryan 19 bin isteğe bağlı sezeryan 25 bin dediler cuma günü aramıştım ama benim doğum temmuzda olduğu için zam fiyatlı öderim büyük ihtimalle