_merveee Ankara Zübeyde hanım hastanesine giden var mı? Hamilelik süreci için nasıl bir hastane hangi doktoru önerirsiniz?
Musemma06 _merveee berbat Bi hastane bence kesinlikle gitmeyin doktorlar desen her hastayı azarlıyor makinalar eski hiçbişeyi doğru söylemiyorlar doktorlar sanki konuşurken Allah canını alıyor oraya gidene kadar etlik şehir hastanesi yan tarafı bence oraya gidin
Aybuk66 Doktorlar degisyo asist yada uzmanlar denk gelirse ben etlige gidyorum hocalari iyi tugba agbal diye doktor iyi ben ona gidiyorum _merveee
Asgasg Bilkent şehir hastensi 6. Polikinliğe gidiyorum özlem hanıma çok tatlı bi doktor hiç başka yere gitmeyin bence elindeki alette çok iyi 3 aylık beneğimin herşeyini gösterdi burnunu bile