Merhaba kızlar sanırım bu süreci merak eden çok kişi var bu sebepten post açmak istedim bu benim 4. Gebeliğim ilk 2 gebeliğim de dr. Şanssızlığı ve biraz da cahilligimin vermiş olduğu sorunlar nedeniyle 20-24. Haftalarda ilk kızımı sonra oğlumu erken doğum yaptım ve ikiside bir kaç dk yaşadı sonrasında vefat ettiler sonra yağız egeme 3. Gebeligimde şuan ki dr.umu buldum ilk serkulajimi o atmış oldu 12. Haftamda oğlum 34 haftalık olana kadar oral (ağızdan)olarak progestan günde 2 kez kullandım pruluton sadece serkulaj sonrası bir doz vurulmustum 36. Haftamda dikislerim alında o sırada çok korktum ve çok kasmistim kendimi çok zor olmuştu benim için ama en çok psikolojik olarak zordu benim için hep bir kaybetme korkum vardı ve sanki dikişler alınır alınmaz bebişim dogcak sanıyordum 37+2 de suni sancı ile doğum başlatıldı çünkü şeker hastasıyım ve bebeğimin suyu fazlaydı ama 18 saatin sonunda acilmam olmadı ve sezeryana alındım sonrasında supriz bir gebelik yaşadım şuan bir kızım olacak Allah nasip ederse bu kez 14+2 haftalıkken serkulaj yapıldı ve bugün 36. Haftamda dikislerim alındı dikiş alınması çok da korkulacak bir şey değilmiş bugün net anladım oğlumda 10 dk gibi bir sürede alınmıştı bugün 1 dk gibi bir sürede alındı ve kesinlikle kendimi sıkmadım ve olabildiğince sakin kalmaya çalıştım ve bitti anestezi uygulanmıyor dikişler alınırken vajen ağzına bir aparat yerleştirip biraz açıklık sağlanıyor o yerleştirilirken hafif bir ağrı oldu sonrası batikonla yıkadı ve dikislere 2 kesi attı ve bitti tam 1 dk sürdü stres yapacak bir durum yokmuş bugün net anladım