Sevvooi roya04 bizde bugün 17 haftalık olduk miğde bulantımız geçti şükür bebeğide artık hissediyorum
mrym1997 bugün tam 17 haftalık olduk, iki haftadır mide bulantısı yaşamıyorum geçti gibi şükür ama hala rahatsız eden yiyecekler var yemeyince iyiyim :)
mrym1997 roya04 ikinci gebeliğim oldugu için galiba erken hissetmeye başladım hareketleri, ilk gebeliğimde 22.haftalarda hissetmeye başladım, bu gebeliğimde bu hafta hep hissediyorum