Ben gitmiştim hastane güzel ama ben doktordan memnun kalmadım aşırı suratsız ve siz bişey sormadan size bilgi vermiyor benim ilk gebeliğimdi bütün negatiflikleri söyledi kalbi durmuş kese parçalanmış vs detaylıya gittim bebeğin kalbi gayet iyi atıyordu ama sonuçta kaybetmiştim ilerleyen haftalarda , Aynı hastanede asiye hanım var o çok iyi