benim üniversite de arkdaşımın komşusu kadın şizofren di artık derecesini bilmiyorum kadın cocukları olmasına rağmen tek başına yaşıyordu sürekli evin için de bağırır birileri ile konuşur hayali herkes kadından korkuyordu bende arkadaşımın evin de kaldığım zaman şahit oldum bagırmalarına telefonla konuşur gibi yapar zaten cok sürmedi ölüm haberi geldi evin içinde yakmış kendini apartmana koku sarılınca fark etmişler :( sanırım çok ileri düzeydeymiş tek başına bırakmışlar allah yardımcın olsun çok zor dikkatli olmalısın