Ağrısı da bakan kişiye göre değişiyor. İlk muayenede kendimi kasmadım hemşirenin de eli hafifti sağolsun çok şükür dedim travmam olmadı. İkinci muayenede başka hemşire kuru kuru soktu elini o kadar acıdı ki. Jel ile bakınca sıkıntı yok bence. Doğumhanede de bakarlarken hep dikkat ettim jel kullanmaları için