Kızlar merhaba yeni bir işe atandım çok mutluyum aslında kaç yıldır istediğim bir şeydi ama hamileyken o kadar zormuş ki 😔 1 haftadır gidip geliyorum 45 dk bi mesafe ama beni yol çok yoruyor. Yolu geçtim iş masa başı bir aşırlığı yok ama ayaklarımı sallandırdığım için çok şişiyor 🥲 eşim yemek sorun eden birisi değil akşam ancak 7 ye evde oluyorum yemek aş bişey olmuyor🥲 doğumdan sonra iş yerimin beklentişs hatta baskısı diyeyim tekrar başlamamdan yana ama hamileyken bile böyleysem bebek doğunca uykusuz gecelerden çıkıp nasıl işe gideceğim bilmiyorum.
Siz nasıl idare ediyorsunuz? Doğumdan sonra çalışmayı düşünüyor musunuz. Biraz fikirlerinize ihtiyacım var. Yoksa az kaldı doğum iznine ayrılıp 2 sene gitmemeyi düşünüyorum gerçekten o kadar bunaldım alışamadım belkide daha bilemiyorum bünye alıştıkça belki daha kolay olacak bilemiyorum siz de durumlar nasıl 🥲🥲