Esfd 32. Haftada çalışır raporunu şirketinize veriyorsunuz ama sakın gününü geciktirmeyin çünkü izninizden düşüyorlar o günleri. 37 ye kadar çalışabiliyorsunuz böylece ama eğer daha erken bırakmak isterseniz yine rapor alıp izne çıkabilirsiniz. Şirket girişleri yaptı mı diye merak ederseniz de raporlar e devlette çıkıyor.