Nuur2124 canım evde yaptıklarım erken gebelikti. 3 gün art arda yaptım silik pozitif çıktı. 11.gün gidip kan verdim 2,60 çıktı. 13.gün(dün) gidip kan verdim bu kez de 2den küçük değer göstergesi çıktı. Adet de olmadım ama bugün olmayı bekledim kasık ağrım vardı. Hatta adetim inşallah haftasonuna gelir de haftaiçi hemen 2.aşılama için gider başlarım dedim kendi kendime